Naklejki reklamowe skutecznym sposobem na promocję twojej firmy.

W dobie inten­syw­nej kon­ku­ren­cji każ­da fir­ma szu­ka sku­tecz­nych spo­so­bów pro­mo­cji. Naklejki rekla­mo­we to narzę­dzie, któ­re wyróż­nia się pro­sto­tą, a jed­no­cze­śnie ogrom­nym poten­cja­łem mar­ke­tin­go­wym. Mogą być bowiem nośni­kiem logo­ty­pu, slo­ga­nu, danych kon­tak­to­wych czy gra­fi­ki zwią­za­nej z bran­żą. Dzięki nim mar­ka zysku­je widocz­ność w prze­strze­ni publicz­nej, a kon­takt z poten­cjal­nym klien­tem sta­je się naturalniejszy.

Naklejki reklamowe – Podstawowe informacje

Naklejki rekla­mo­we to nic inne­go jak ele­ment iden­ty­fi­ka­cji wizu­al­nej fir­my. Można je sper­so­na­li­zo­wać w kwe­stii kolo­ry­sty­ki, roz­mia­ru, a nawet kształ­tu. W rezul­ta­cie ide­al­nie odpo­wia­da­ją na potrze­by fir­my. Dobrze wyko­na­ne naklej­ki rekla­mo­we są trwa­łe i odpor­ne na warun­ki atmos­fe­rycz­ne, więc mogą być wyko­rzy­sty­wa­ne zarów­no wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Jeżeli inte­re­su­je was druk nakle­jek, to koniecz­nie zachę­ca­my do sko­rzy­sta­nia z naszej ofer­ty. Zapewniamy meto­dy dru­ków, począw­szy od cyfro­we­go, sol­wen­to­we­go, przez sito­druk i offe­sto­wy UV, a koń­cząc na flek­so­gra­ficz­nym na rol­kach. Pomagamy dopa­so­wać roz­wią­za­nie do wyma­gań klienta.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze naklejek reklamowych ?

Choć naklej­ki rekla­mo­we są świet­nym narzę­dziem mar­ke­tin­go­wym, to są pew­ne aspek­ty, na któ­re trze­ba zwró­cić uwa­gę przy ich wybo­rze. Do tych ele­men­tów nale­żą kwe­stie tj.:

  • Jakość – pro­jek­ty wyko­ny­wa­ne z pre­cy­zją, uwy­pu­klo­ny­mi deta­la­mi i zwra­ca­ją­ce uwa­gę poten­cjal­nych klientów,
  • Materiały – wybór typów nakle­jek rekla­mo­wych na pod­sta­wie ich prze­zna­cze­nia. Nie wszyst­kie są np. odpor­ne na trud­ne warun­ki atmosferyczne,
  • Projekt gra­ficz­ny – czy­tel­ny pro­jekt, przy­cią­ga­ją­cy wzrok to pod­sta­wa. Częstą prze­szko­dą są pro­ble­my z dopa­so­wa­niem nakle­jek do mar­ki, czy nad­miar tekstu,
  • Nakład – czy­li, ile nakle­jek potrzebujecie,
  • Umiejscowienie – gdzie chce­cie umie­ścić nalep­ki np. na ulot­kach, mate­ria­łach infor­ma­cyj­nych, w biu­rach, czy restauracjach.

Możecie rów­nież odejść od tra­dy­cyj­nych roz­wią­zań i posta­wić na naklej­ki 3D. Nadają się zarów­no do dzia­łań mar­ke­tin­go­wych, jak i ozna­cza­nia oraz per­so­na­li­za­cji przed­mio­tów, czy pro­duk­tów. Swój efekt soczew­ki zawdzię­cza­ją wyko­rzy­sta­niu folii samo­przy­lep­nej pokry­tej war­stwą żywi­cy poli­ure­ta­no­wej o gru­bo­ści do 2 mm. Łączą w sobie trwa­łość, odpo­wied­nio nasy­co­ną kolo­ry­sty­kę i traf­nie dopa­so­wa­ną estetykę.

Rodzaje naklejek reklamowych – Jakie wybrać ?

Na ryn­ku, dostęp­nych jest wie­le rodza­jów nakle­jek rekla­mo­wych, dla­te­go przed pod­ję­ciem decy­zji war­to poznać naj­po­pu­lar­niej­sze opcje. Wśród nich wymie­nia się oczy­wi­ście naklej­ki reklamowe :

Z drukiem cyfrowym (solwentowym)

Naklejki rekla­mo­we wyko­ny­wa­ne dru­kiem cyfro­wym cha­rak­te­ry­zu­ją się dokład­nym oraz świet­nie wysy­co­nym dru­kiem. Są odpor­ne na warun­ki atmos­fe­rycz­ne i moż­na przy ich uży­ciu stwo­rzyć opcje peł­no­ko­lo­ro­we tj. zdjęcia.

Druk cyfrowy – zastosowanie :

  • Realizacja reklam na samochodach,
  • Naklejki per­so­na­li­zo­wa­ne,
  • Przy wyko­rzy­sta­niu lami­na­tu nada się do ozna­czeń na pod­ło­gach supermarketu.

Dla kogo sprawdzi się druk cyfrowy :

Rozwiązania rekla­mo­we wyko­ny­wa­ne przy uży­ciu dru­ku cyfro­we­go to opcje dedy­ko­wa­ne poje­dyn­czym zle­ce­niom przy niskich nakła­dach. Są ide­al­ne dla firm, któ­re chcą regu­lar­nie zmie­niać pro­jek­ty i testo­wać róż­ne for­my promocji.

Z drukiem offsetowym UV

Zapewniają pre­cy­zję, spój­ność kolo­rów oraz deta­li. Można je zama­wiać na mate­ria­łach tj. folie adhe­zyj­ne, pla­sti­ki o gru­bo­ści do 0,5 mm, czy folie elektrostatyczne.

Druk offsetowy UV – zastosowanie :

  • Profesjonalne kam­pa­nie reklamowe,
  • Etykiety pro­duk­to­we,
  • Oznakowania bran­żo­we.

Dla kogo sprawdzi się druk offsetowy UV ?

Naklejki rekla­mo­we wyko­ny­wa­ne przy uży­ciu tej meto­dy reko­men­do­wa­ne są przy dużych zamó­wie­niach, gdzie liczy się wyso­ka jakość dru­ku i niska cena jednostkowa.

Na szybę

Mogą być prze­zro­czy­ste, mato­we lub z efek­tem pół­prze­pusz­czal­nym. Cechuje je rów­nież dosko­na­ła jakość. Wykazują się wyso­ką odpor­no­ścią na warun­ki atmos­fe­rycz­ne, jak np. pro­mie­nie słoneczne.

Druk na szybę – zastosowanie :

  • Informacje na szy­bach skle­pów i restauracji,
  • Przedstawienie godzin funk­cjo­no­wa­nia danej placówki,
  • Przedstawienie logo­ty­pów kart płatniczych.

Dla kogo sprawdzi się druk na szybę ?

Nada się dla tych, któ­rzy chcą spra­wić, by witry­na zosta­ła dodat­ko­wą prze­strze­nią rekla­mo­wą i przy­cią­ga­ła uwa­gę przechodniów.

Wykonywane techniką sitodruku

Są trwa­łe i odpor­ne na czyn­ni­ki atmos­fe­rycz­ne. Wykorzystanie tej meto­dy dru­ku pozwa­la na uzy­ska­nie inten­syw­nych barw i świet­nie spraw­dza się przy naklej­kach prze­zna­czo­nych na zewnątrz.

Sitodruk – zastosowanie :

  • Naklejki z logiem marki,
  • Rozwiązania infor­ma­cyj­ne np. ostrzegawcze,
  • Reklamy wewnętrz­ne i zewnętrzne.

Dla kogo sprawdzi się sitodruk ?

Jest to opcja dla tych, któ­rzy cenią sobie roz­ma­ite efek­ty spe­cjal­ne. Drukując meto­dą sito­dru­ku moż­na sta­wiać na uży­cie kolo­rów meta­licz­nych i flu­ore­scen­cyj­nych, czy też wyko­rzy­sta­nie lakie­rów zapa­cho­wych reagu­ją­cych na tem­pe­ra­tu­ry i wie­le innych.

Najczęstsze zastosowania naklejek reklamowych

Naklejki rekla­mo­we są nie­zwy­kle uni­wer­sal­ne. Firmy z róż­nych branż sto­su­ją je w odmien­nych celach. Wśród nich wymie­nia się bran­ding pro­duk­tów, czy­li wyko­rzy­sta­nie ich jako ety­kie­ty z logo lub infor­ma­cja­mi o mar­ce. Innym wybo­rem naklej­ki rekla­mo­we roz­da­wa­ne klien­tom pod­czas even­tów, tar­gów czy akcji pro­mo­cyj­nych w celach reklamowych.

Często fir­my decy­du­ją się tak­że na ozna­ko­wa­nie nimi witryn skle­po­wych, biur, jak i punk­tów usłu­go­wych. Co wię­cej, umiesz­cze­nie nakle­jek na samo­cho­dach służ­bo­wych pozwa­la­ją dotrzeć do sze­ro­kie­go gro­na odbior­ców. Dzięki swo­jej wszech­stron­no­ści naklej­ki rekla­mo­we są dosko­na­łym uzu­peł­nie­niem tra­dy­cyj­nych dzia­łań mar­ke­tin­go­wych i pozwa­la­ją fir­mie być widocz­ną na wie­lu płaszczyznach.

Jak zamówić naklejki reklamowe dla swojej firmy ?

Dobrze zapro­jek­to­wa­ne i stra­te­gicz­nie wyko­rzy­sta­ne naklej­ki rekla­mo­we mogą zna­czą­co wpły­nąć na sku­tecz­ność dzia­łań mar­ke­tin­go­wych. Są uni­wer­sal­ne i łatwo dostęp­ne, a jed­no­cze­śnie pozwa­la­ją fir­mie wyróż­nić się i zyskać prze­wa­gę konkurencyjną.

Aby je zamó­wić, skon­tak­tuj się z nami pod nume­rem 68 324 50 77 lub pod mailem sangraf@sangraf.pl i zyskaj sper­so­na­li­zo­wa­ny pro­jekt dla swo­jej marki !

Przewijanie do góry